wtorek, 20 września 2011

Lena Dadukevich-blog: * ** Мозаїкою жовте листя

Lena Dadukevich-blog: * ** Мозаїкою жовте листя: * ** Мозаїкою жовте листя Лице твоє малює Під вікном. У візерунках на бруківці Я бачу погляд твій І викинутий телефон. Мій кожен крок ...

***

Żółte liście mozaiką

Twoją twarz malują pod oknem.


W kształtach bruku

Widzę wzrok twój,

Wyrzucony telefon.

Każdy krok mój

Więc oddala mnie od ciebie.

Już dojść nie mogę, nie dojechać, dolecieć…

Lecz głos twój słyszę wszędzie w każdym dźwięku,

Jak wołasz do mnie – Wróć!

Delikatnością twych objęć szeleszczą liście,

I płaczemy razem – ja i deszcz.

Nie wiem, czy radość to, czy smutek,

Lecz nie ma ciebie pod mym oknem już.

2009

3 komentarze:

Lech Koczywąs pisze...

Moje tłumaczenie pięknego ukraińskiego wiersza.

Anonimowy pisze...

ale tak i napisał po swomu :)))

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.